27 maja 2016

Dixie w początkowych planach

Niedawno szperając po internecie znalazłam tak zwane storyboard z "Lisa i Psa 2", czyli rysunki przedstawiające fabułę przyszłego filmu. Jedno co mnie zdziwiło to inny wygląd Dixie na tych zdjęciach.

Na ich podstawie narysowałam jak wyglądałaby Dixie, gdyby twórcy nie zmienili początkowego wyglądu. Najpierw obecny wygląd Dixie, a pod nim dwie wersje początkowego wyglądu. Dlaczego dwie? Ponieważ patrząc na szkice ze storyboarda stwierdziłam, że do tamtej Dixie pasują raczej jasne kolory.

Obrazki:
Dixie

Początkowy wygląd Dixie. Mój obrazek chyba nie oddaje tak dobrze odmienności jej wyglądu, ale można ją zobaczyć na oryginalnych rysunkach twórców filmu, które pokażę wam na końcu notki.

Dlaczego zmieniono wygląd Dixie? Mnie się wydaje, że twórcy zauważyli podobieństwo ich postaci do pewnej suczki, bohaterki filmu "Balto" noszącej to samo imię. Spójrzcie na nią (obrazek poniżej), a potem na obrazki pod hasłem "storyboard", które zamieściłam na końcu tego posta. Prawda, że podobne?
Dixie z "Balto"

Storyboard



Co więcej odnoszę wrażenie, że nawet, gdyby postać z "Balto" nie istniała, zmiana wyglądu Dixie to dobry pomysł. Początkowa jej odsłona nie wydaje się tak sympatyczna i sprawia całkiem inne, negatywne wrażenie. Jednak lepiej wpasowuje się w rolę typowej diwy :)

A co wy na to? Który wygląd Dixie najbardziej przypadł wam do gustu?

źródła: rysunek Dixie z "Balto" Aiyana-Kopa | deviantArt
storyboard teatime-kiddies.blogspot.com

5 komentarzy:

  1. ładne rysunki. Mi się podoba najbardziej taka Dixie jak jest . Tamta rzeczywiście wygląda bardziej jak ta z Balto.

    OdpowiedzUsuń
  2. Blond Dixie? O nie nie nie, nie ma mowy ;D Jak dla mnie jej obecny wygląd jest najlepszy. Poza tym na "Storyboardach" wygląda, jakby miała tonę makijażu.
    Naprawdę podoba mi się, jak rzetelne, rzeczowe i ciekawe są twoje obserwacje na temat bohaterki. Z każdym postem dowiaduję się czegoś nowego. Zostaję na stałe ;) ~ EvilRay

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również najbardziej podoba się wersja obecna. Może i tamta blondie lepiej pasowałaby do roli rozkapryszonej panienki, ale ta teraźniejsza sprawie bardziej sympqtyczne, milsze wrażenie :).
    (Zapraszam do mnie)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rysunki. Mi także podoba się obecny wygląd jak i charakter Dixie. :)
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś/aś? Zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja! :)