01 maja 2016

Bazy

Specjalnie dla was zrobiłam kilka baz z Dixie. Jeśli ktoś nie wie, to wyjaśnię do czego służą takie obrazki. Bazy to zarysy postaci, które można przerabiać na własnych bohaterów i używać np. w fanfikach.

UWAGA! Moje bazy są darmowe i każdy może ich użyć, ale po użyciu wymagam podania linku do mojego bloga i byłabym wdzięczna, jeśli osoba, która przerobi któryś z obrazków poda w komentarzu link do gotowej pracy. Po prostu chciałabym wiedzieć co ktoś z nim zrobił :)

Robię też bazy na zamówienie. Wystarczy opisać jaką chcecie :D

7 komentarzy:

  1. Świetne i śliczne! Masz ogromny talent ;)
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie urocze *-* szczególnie pierwsza, naprawdę przypadły mi do gustu
    pozdrawiam,
    nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne :D Mam nadzieję, że na blogu będą się częściej pojawiały twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jak zawsze :D 1 i 3 chyba najlepsze ale wszystkie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Wiem że dosyć długo mnie nie było, ale już jestem jeeej a twój blog duuużo się zmienił :D.(wiem znikłełam bez uprzedzenia ale wróciłam  ^∇^ do zobaczenia chyba na moim blogu(sory za spam))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle komentarzy w jeden dzień, dziękuję wam! ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne bazy. Masz talent :D
    Zapraszam w wolnym czasie do siebie: http://jednorozcowodisneya.blogspot.com/ .
    Komentarze oraz obserwacje bardzo mnie motywują i staram się za nie odwdzięczać :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś/aś? Zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja! :)