13 maja 2016

Jaka to rasa?

Hej wszystkim, nowym i starszym czytelnikom :D Jak już pewnie zauważyliście Dixie jest bardzo ładnym pieskiem i być może ktoś chciałby mieć takiego w domu. Postanowiłam więc zbadać jaką rasą mogłaby być nasza bohaterka.

Moja odpowiedź to saluki, czyli inaczej zwany chart perski. A teraz uzasadnię ten wybór :)

Tutaj obok załączam zdjęcie psa tej rasy i Dixie dla porównania. Co rzuca się w oczy jako pierwsze to oczywiście długie, puszyste uszy. Dokładnie takie jakie ma Dixie. Zgadzają się też kolory sierści - brązowa, z lekko jaśniejszym podbrzuszem. Wokół oczu saluki też ma jaśniejsze plamy, tak jak Dixie.

A co wy na to? Też uważacie, że Dixie to saluki, czy może macie jakieś inne propozycje? Pochwalcie się w komentarzach! :)






5 komentarzy:

  1. Rzeczywiście podobna! Ma też taką samą budowe ciała

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem możliwe, na innych zdjęciach psów tej rasy widać nawet podobieństwo ogona - taki długi i puszystym

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak poprzedni komentatorzy i ja sądzę, że dobrze dopasowałaś rasę. świetna robota :)
    Zapraszam do siebie na nowego posta! Będzie mi bardzo miło, jeśli ktoś zechce skomentować, albo i nawet zaobserwować. To niezwykle motywuje :) Dodatkowo odwiedzam stronę każdego, kto pozostawi u mnie po sobie jakiś ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłaś w dziesiątkę c: Według oficjalnej amerykańskiej wikii Dixie naprawdę jest saluki :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś/aś? Zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja! :)