17 maja 2016

Trochę blogowej Wikipedii + konkurs!

To aż dziwne, że wcześniej nie napisałam tego posta. Czas przestawić wam Dixie.
Uwaga! Wszystkie informacje zredagowałam sama na podstawie filmu, dlatego proszę nie kopiować (z wyjątkiem przypadku kiedy taka osoba poda źródło)

Informacje podstawowe

Imię: Dixie (czyt. Diksì)
Płeć: suczka
Pierwsze pojawienie się: "Lis i Pies 2"
Rasa: saluki (chart perski)
Dodatkowe informacje: Dixie śpiewa w psim zespole "Bezpański Band" ("The Singin' Strays")

Charakter

Dixie już na początku ujawnia swoje bardziej negatywne cechy. Kiedy zdarza jej się mały wypadek podczas próby, denerwuje się i wychodzi. Zawsze lubi być w centrum uwagi. Nie przewidując, że zostanie zastąpiona, doznaje szoku słysząc Miedziaka śpiewającego jej kwestię. Dixie jest pewna siebie i bardzo dobrze zna swoją wartość, czasami nawet za bardzo. Często się wywyższa i uważa za lepszą od innych. Jest bardzo sprytna, potrafiła wykorzystać to, co powiedział jej Tod, żeby odzyskać swoje miejsce w zespole. Na końcu filmu, kiedy znów należy do "The Singin' Strays" staje się postacią całkowicie pozytywną.

Wygląd

Dixie jest chartem perskim o brązowozłotym futrze. Ma jaśniejszego koloru podbrzusze i plamy wokół oczu. Jej uszy są długie. Charakterystyczna dla niej jest bujna fryzura z grzywką. Na głowie nosi czarną kokardę, a na szyi tego samego koloru obrożę. Ma bardzo długi i puszysty ogon.

Cytaty

"W przeciwieństwie do niektórych jestem prawdziwą artystką"

"Daruj sobie Jazz, ze mną i tak nie wygrasz. Ten mastodont co nastąpił ci na ucho przetrącił ci też chyba parę klepek"

"Ty tu rządzisz? A za kółkiem to kto siedzi, ja czy ty?"

"Widzisz Tod, szczęście osobiste i show biznes po porostu nie idą w parze"



KONKURS! 
Co wy na to, żebym zorganizowała mały konkurs? Jeśli ktoś jest zainteresowany to proszę pisać na "stronie czytelników" lub pod tym postem czy ewentualnie weźmie udział. Nagrody do ustalenia ze zwycięzcą :) Kiedy będzie dużo chętnych to napiszę zasady i termin konkursu. Zgłoszenia do czasu nieokreślonego. Jeśli już napiszę zasady to oczywiście wtedy też można brać udział, teraz chodzi mi tylko o to czy opłaca się zrobić konkurs.

Proponowane nagrody: 
komentarze do 5 ostatnich postów reklamowanie bloga przez miesiąc  rysunek ode mnie (dowolny, na zamówienie, jeśli ktoś chce zobaczyć moje rysunki to niech poszuka na blogu pod tagiem "fanarty")

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Uwielbiam cytaty i te sprawy <3 Świetny post! Dobry pomysł na konkurs, może wezmę udział :)
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham cytaty, te są szczególnie zabawnie kąśliwe ;) A pomysł na konkurs super, myślałam właśnie o czymś podobnym do zorganizowania na swoim blogu tylko, że raczej w formie loterii.

      Zapraszam również bardzo serdecznie do siebie na nowy post Za komentarze się odwdzięczam :) Zachęcam także do dołączenia do grona obserwatorów!

      Usuń
  2. Fanie, że chciało ci się robić tę notatkę :). Myślę, że konkurs to dobry pomysł, a i nagrody kuszące. Jeśli nie będzie zbyt czasochłonny, myślę, że wezmę udział.
    (Zapraszam też do mnie na nowy rozdział)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sory że mnie długo nie było ale już nadrabiam : ) Oczywiście że wzięła bym udział

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś/aś? Zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja! :)