20 sierpnia 2016

Zmiany! ♡

Witam drogich czytelników! Tytuł posta dla niektórych z was mógł zabrzmieć dość srogo, a dla innych bardzo pozytywnie. Dla tych pierwszych dodałam serduszko :) Zaraz wytłumaczę o co chodzi z tą zmianą.

Przeglądając różne blogi, związane z Disneyem doszłam do wniosku, że wszystkie raczej skupiają się na kanale Disney Channel, gdzie można zobaczyć w większości seriale typu "Violetta" czy nowa "Soy Luna". Nie mówię, że to źle, takie blogi są jak najbardziej potrzebne, a wspomniane wcześniej seriale bardzo lubię. Chodzi mi raczej o to, że nie spotkałam się z blogiem nawiązującym do typowych filmów Disneya. Chyba, że źle szukałam :D Teraz przechodząc do sedna, chcę zmienić troszkę tematykę bloga. Aktualnie jest o Dixie, ale postanowiłam nie ograniczać się do jednej postaci, tylko poruszać tematy w obrębie całego Disneya. Uprzedzając wszelkie pytania, nie znaczy to, że już nie piszę o Dixie. Niczego nie ubędzie, a jedynie przybędzie - nowych tematów. W ten sposób rozumiejąc nikt nie będzie poszkodowany :)

Załączam klimatyczny kolaż. Jak ja kocham to robić xD Blog po remoncie z pewnością będzie tak barwny jak powyższy obrazek :)
Pomyślcie o tych wspaniałych animacjach - "Król Lew", "Lis i Pies", "Księżniczka i Żaba", "Kopciuszek", "Aryskotraci", nie zabraknie również tych nowszych jak "Zaplątani", "Piorun" czy "Zwierzogród" i można by tak wymieniać w nieskończoność. Pewnie nie tylko mnie brakuje bloga poświęconego tym właśnie filmom.

Co będzie na blogu?

Na odnowionym blogu będą pojawiały się ciekawostki, fanarty, obrazki, filmiki, animash, fanfiki i wszystko to co poprzednio, tylko że z różnych produkcji. Powtarzam, że nadal każdy czytelnik może napisać swoją notkę, wystarczy, że wyśle ją napisaną na mojego maila dixie@onet.pl a ja oczywiście ją opublikuję i podpiszę właściwego autora. Jak wiadomo świat Disneya jest ogromny i trochę trudno ogarnąć go samemu, dlatego mała pomoc czytelników może się przydać :D

Ostateczną decyzję zostawiam wam. Podkreślam po raz drugi, nie rezygnuję z Dixie tylko dodaję więcej tematów, niczego nie ubędzie :)

Jesteście za zmianą?

7 komentarzy:

  1. WRÓCIŁAŚ JEEEEJ! ❤ Tak to świetny pomysł chętnie poczytam o innych filmach disneya.
    Śliczny kolaż: D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ufff! Już się bałam, że usunęłaś bloga i na dobre zniknęłaś z blogosfery. Nie było cię widać tak długo w naszej małej społeczności, czy coś się stało? Witamy z powrotem z otwartymi ramionami! Mi osobiście pomysł bardzo się podoba, trzeba rozbudowywać fandom starego disneya jak tylko się da. Osobiście nie lubię Disney Channel, ale to pewnie przez nostalgię. Za dużo seriali z dziwacznym humorem, a za mało miłych dla oka głębokich kreskówek :c Gdy byłam dzieckiem, tego typu seriale były puszczane bardzo sporadycznie, a dziś są niemal wszędzie. Całe szczęście, że wychodzą jeszcze dobre filmy takie jak Zwierzogród czy Zaplatani. Także jestem za zmianami, bo starego disneya zawsze będę kochać i podziwiać.
    Pozdrawiam ciepło c: ~ EvilRay

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju dzięki to bardzo miłe! Nic się nie stało, po prostu był koniec maja i musiałam zająć się szkołą, poprawić oceny a potem tak wyszło że zrobiłam sobie przerwę od bloga, ale już jestem i wykopałam kilka notek gotowych do publikacji :) Mam nadzieję że ten blog będzie miejscem idealnym dla ciebie skoro też kochasz pełnometrażówki Disneya.

      Również pozdrawiam ♡

      Usuń
  3. Świetnie rozwiązanie! Bardzo chętnie poczytam o czymś więcej w Twoim wykonaniu. Jeszcze nie raz tutaj zajrzę, możesz być pewna ;) KRAINADISNEYA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem dokładnie, co to jest Dixie... Świetnie, że pojawią się posty na temat innych filmów.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś/aś? Zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja! :)