08 maja 2016

The Singin' Strays

Dzisiejsza notka będzie o psim zespole "The Singin' Strays". W polskiej wersji językowej to "Bezpański Band". Najważniejsze, że jego członkinią jest Dixie :D Wraz z nią śpiewają Jazz, Weylon, Floyd i Zocha. To tyle z faktów, a teraz przedstawię wam moją wersję dalszych losów zespołu. 

Jazz i Dixie znowu są parą. Postanowili ułożyć piosenkę i wspólnie ją zaśpiewać żegnając tym swoją przeszłość, o której to właśnie śpiewają. Oczywiście piosenki nie będę opisywać, lepiej ją usłyszeć! :) Załączam moje najnowsze animash. Tym razem piosenka jest jeszcze lepiej dopasowana do sytuacji. "Turn On The Radio" to piosenka o rozstaniu. Jazz i Dixie śpiewają, że pomimo zerwania, kariery obu psów toczą się dalej.

Kto jeszcze lubi The Singin' Strays w rockowym wydaniu? :D


+ ciekawostka, Reba McEntire, która zaśpiewała tą piosenkę, podkładała głos Dixie w angielskiej wersji językowej :)

Klipy: "Lis i Pies 2"
Piosenka została zedytowana przez: ♫Sissy Studios♫ 
Wykonanie oryginalne piosenki: Reba McEntire

7 komentarzy:

  1. Wow! Masz talent i bardzo oryginalny pomysł na siebie. Oby tak dalej! Gorąco ci kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz coraz lepsze animash! Świetnie dopasowane filmiki do muzyki. Pewnie że mi się podoba rockowa wersja the singin strays :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny animash :D Ja próbuje zrobić swój animash, tylko nie wychodzi mi. Mam jedno pytanie czy ty dodajesz zdjęcia jedno po drugim i wygląda jak filmik czy dajesz rzeczywiśce filmik czy tam gif?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam gotowych filmików :) Animash robię na telefonie gdzie akurat mam pobrany cały film i tylko wycinam potrzebne klipy, zresztą tu chyba nie muszę tłumaczyć bo apka VivaVideo jest bardzo łatwa w obsłudze. Jeśli chcesz robić na komputerze to polecam stupeflix.com tam się wkleja linki z YouTube i też można łatwo przycinać i dodać muzykę.
      Jednak VivaVideo najlepsza moim zdaniem ale trochę obniża jakość filmików

      Usuń
  4. Świetny animash! Jestem pod wrażeniem :)
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry animash! Czekam na kolejne :)
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś/aś? Zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja! :)