25 sierpnia 2016

Dziesiąte urodziny "Bambiego II"

Witam! Tym razem opiszę jeden z filmów, które w tym roku obchodzą swoje 10 urodziny. Warto sobie je przypomnieć, stąd właśnie inicjatywa, żeby stworzyć taką serię. Jest ich wiele, ale na dziś wybrałam dobrze znany i kochany sequel Bambiego.


Opis filmu

Główny bohater, Bambi, po śmieci swojej matki zamieszkuje z ojcem, który jest powszechnie uważany za Wielkiego Króla lasu. Próbuje on nauczyć swojego syna manier, jakimi powinien odznaczać się książę. Początkowo trudno im się porozumieć. Jednak, gdy przeżywają razem dramatyczne wydarzenia, dumny ojciec przekonuje się, że to on może się jeszcze wiele nauczyć od swojego odważnego, dzielnego syna.

+ ciekawostka: Król Lew miał być tak naprawdę sequelem Bambiego. Film miał się nazywać Bambi w Afryce.

Soundtracki warte posłuchania

Dla wczucia się w klimat, kilka ładnych utworów z filmu:

♡ There Is Life
First Sing of Spring
♡ Trough Your Eyes

...i śmieszny gif :D

Podoba wam się pomysł na serię? Oglądaliście Bambiego II? Pochwalcie się w komentarzach co myślicie o tym filmie! :)

6 komentarzy:

  1. Oglądałam i lubiłam ten film. Spóźnione wszystkiego najlepszego, Bambi! :)
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny film. Babmbi - przesłodka postać <3

    violettakochammuzykapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka *_*
    Zapraszam do mnie!

    http://story-by-livia.blogspot.com

    Livia xoxoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł na serię, będę czytać ;). Bambi jest prawdziwym słodziakiem, a sam film... no cóż - mogło być lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstyd przyznać, ale nigdy nie oglądałam. :D Chyba czas nadrobić!
    Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajka jest świetna, nie wiedziałam, że ma już tyle lat! <3 Pomysł świetny!

    http://karolsevillapoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś/aś? Zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja! :)