21 sierpnia 2016

"Panowanie Kiary" - fanowski komiks

Bardzo się cieszę, że spodobały wam się poprzednie notki. Na początku nie byłam pewna czy dobrze robię zmieniając tematykę bloga, ale doczekałam się bardzo pozytywnej odpowiedzi. Dziękuję wszystkim czytelnikom, jesteście wspaniali! Mam wielką nadzieję, że niedługo wasza liczba wzrośnie.


  W tej notce chciałam wam przedstawić fanowski komiks o losach Kiary, bohaterki Króla Lwa 2. Jak mówi tytuł, opowiada o czasach panowania córki Simby. Według komiksu Kiara i Kovu doczekali się trójki lwiątek o imionach Asha, Leah i Koda. Komiks cały czas jest w produkcji, jednak warto czekać na kolejne strony. Historia jest ciekawa, a rysunki bardzo ładnie wykonane. Autorką jest TC-96 (jej profil na dA; KLIK), a przetłumaczyła Lonley Island z bloga "Pokolenia Króla Lwa", tak więc niczego sobie nie przywłaszczam.

A teraz popcorn w dłoń i przygotujcie się na 48 stron ...pierwszego rozdziału!




...koniec rozdziału 1. Nie wiem kiedy pojawi się tłumaczenie drugiego rozdziału, ponieważ będę musiała zrobić je sama  (autorka tłumaczenia jest nieaktywna a komiks ciągle powstaje). Co sądzicie o komiksie? Wiem, trochę smutno się kończy, ale to dopiero pierwszy rozdział, więc spokojnie, happy end musi kiedyś nastąpić! :)

14 komentarzy:

  1. Wooo, anatomia i design lwiątek to po prostu cudo, a te tła są jak wyrwane prosto z Króla Lwa. Całość przeczytałam na jednym wydechu, chciałabym mieć taki talent! Myślę, że lwiczka jednak przeżyła. Najbardziej ze wszystkich polubiłam Ashę - ma taki silny charakter <3 ~ EvilRay

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ja się chyba biorę za drugi rozdział xd Też zazdroszczę TC talentu. Musiała się napracować żeby stworzyć coś takiego :) Zgadzam się, wyglądy lwiątek są bardzo ładne i dopracowane. Tła też cudowne :D

      Usuń
  2. Tłumacz to, proszę!!! Jestem wielką fanką ( araczej byłam w dzieciństwie) Króla Lwa! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie chyba za tydzień bo teraz wyjeżdżam i nie będę miała zbytnio dostępu do komputera a na telefonie niewygodnie się to robi xd Ale postaram się jak najszybciej!

      Usuń
  3. O Jezu, uwielbiam ten komiks i jego autorkę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się bardzo spodobał :D Szkoda że nie jest ukończony, bo nie mogę się doczekać ciągu dalszego. Nowe strony będę tłumaczyć i wstawiać na bieżąco bo widzę że wszyscy polubili ten komiks :)

      Usuń
  4. Cudo :* Podziwiam twórczynie, no i czekam na kolejny rozdział <3
    https://swiatdisneya123.blogspot.com/2016/08/star-darlings-wywiad-z-sylwia-lipka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeja, to jest świetne *.* Uwielbiam czytać fanfiction. Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału.
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie niedługo! Już zajrzę na twojego bloga :)

      Usuń
  6. Świetny post! Zapraszam do mnie: disneylandia-pl.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Nie mogę się doczekać reszty rozdziałów.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś/aś? Zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja! :)