23 sierpnia 2016

Grumpy Disney

Witam! W tej notce pokażę wam galerię pod tytułem Grumpy Disney, czyli filmy Disneya, gdyby główną rolę zagrał, a właściwie zagrała Tardar Sauce, znana jako Grumpy Cat. Wszystkie obrazki są autorstwa TsaoShina, którego profil można znaleźć na deviantart.com [LINK].

Mała Syrenka
Aladyn
Król Lew
Zaplątani
Piękna i Bestia
Pinokio
Lilo i Stitch
Zakochany Kundel
Kraina Lodu
Czarownica
Królewna Śnieżka
Wielka Szóstka
Pocahontas

Jak wam się podoba taka wersja Disneya? :D Niedługo pojawią się inne serie tego typu.

7 komentarzy:

  1. Best parody ever :D ~ EvilRay
    Na Deviantarcie jest taki artysta, który robi wersje gore bajek Disney'a i są naprawdę fantastyczne! Gdy go znajdę, to podeślę link ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, dziękuję za pomysł! Widziałam link. Za jakiś czas zrobię z tego notkę :)

      Usuń
  2. Piękna i Bestia wygrywają, hah. Mała Syrenka też świetna. Mam nadzieję, że powstanie także wersja ze Zwierzogrodem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hahhaha świetne! Bardzo mi sie podoba taki pomysł :D Czekam na więcej!
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś/aś? Zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja! :)