14 kwietnia 2016

Gify


Gify... No, od czegoś trzeba zacząć blogowanie, a ruchome obrazki świetnie rozkręcą atmosferę :) Postaram się jak najszybciej obejrzeć ponownie "Lis i pies 2", żeby móc napisać coś więcej. Podczas oglądania na pewno coś mnie natchnie xD Wybrałam najładniejsze (uugh, czemu pozostałe musiały być tak okropnej jakości?), mam nadzieję, że się spodobają! 

                  


A to gif mojej roboty, wykonany w Gimpie 2.8:


Dixie, "Lis i pies 2" © Disney
Większość gifów pochodzi z Tumblra disneycollective

3 komentarze:

  1. Ale fajny blog, jeszcze się z takim nie spotkałam. Od razu spodobał mi się szablon, taki prosty i chyba właśnie przez to ładny. Bardzo dobrze, że ktoś założył bloga o Dixie, bo ja też ją lubię. Dziękuję za przypomnienie mi o tym filmie :D Poza tym fajne gify, a szczególnie jestem pod wrażeniem twojego, bo sama chciałabym zrobić gifa, ale jakoś nie mam do nich cierpliwości.

    Pozdrawiam, Catberry ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym komentarzem. Wszystko co miałam do napisania, zostało już w nim zawarte. Mogę tylko od siebie życzyć, żeby blog się tak dalej świetnie rozwijał ;)

      Usuń
  2. Te małe są fajne na zdjęcie profilowe

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś/aś? Zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja! :)